Essence LE Cookie & Cream


In mijn vorige Essene Limited edition artikel had ik verteld, dat ik bijna nooit een blog schrijf over een LE alleen als ik echt enthousiast ben. En na de super mooie love letters collectie komt er nu nog een gave collectie aan, Cookies & Cream. Een collectie vol nude kleuren en glow. De collectie komt in april 2014 in de Kruidvat en trekpleister schappen te liggen.

Eyeshadows € 2,89

                     01 so hot, donut!, 02 macaron, c’est bon! 

03 Last night a cookie saved my life
Jumbo eye pencil € 1,99


01 last night a cookie saved my life & 02 yummy, yummy!
Lipgloss € 1,99
01 macaron, c’est bon! & 02 be my cookie monster
Blush € 2,99

01 cakepop, that’s top!
Simmer pearls € 3,99
01 one sweet day
Nailpolish + stickers € 1,89
01 cakepop, that’s top! & 02 yummy, yummy!

03 last night a cookie saved my life 04 macaron, c’est bon!
Sweet mini file € 0,99
01 keep calm and have a cupcake
Handbalm € 1,99

01 keep calm and have a cupcake
Deze collectie laat precies zien wie ik ben! Ik ben erg enthousiast, heel het koekjesgeur idee vind ik super leuk. Ik ben erg benieuwd naar de lipgloss (ook met koekjesgeur!) en de blush en simmer pearls zien er erg interessant uit. Ik denk dat deze collectie een hoog ”dit moet ik hebben” gehalte heeft dus als je iets wilt scoren moet je er snel bij zijn!
En oh ja sorry dat dit artikel niet gisteren online is gekomen, planningsfoutje *bloosbloos*.
Geef een reactie

