Lichtpuntjes Februari

In tegenstelling tot de afgelopen maanden had ik in februari niet het gevoel dat de weken super snel gingen. Misschien is dat ook wel eens lekker! Maar nu is het toch al de laatste dag van februari en dat betekend dat het weer tijd is voor de Lichtpuntjes van de maand.

Ik leg nog even in het kort uit wat het inhoud. Eind september ben ik begonnen met deze “”serie””. Ik heb dit artikel online gezet over lichtpuntjes maar wat zijn dit? Ik heb verschillende blogger op hun blog lichtpuntjes zien schrijven, dit zijn momenten of dingen die jou blij maken. In dit artikel komen allemaal dingen te staan die mijn dag weer goed maken, het zijn meestal kleine dingen die mij blij maken. Maar dat maakt natuurlijk niet uit!
– Om meteen maar met de deur in huis te vallen, het is vakantie!
– Ik ben nu toch echt aan de slag gegaan met DIY’s , binnenkort zie je dit ook op mijn blog
– Als dit artikel online komt lig ik waarschijnlijk in een tropisch zwembad in centerparcs
– En als ik niet in het zwembad lig sta ik in de Primark 🙂
– De persoon die pinterest heeft gemaakt ben ik zeer dankbaar! Dus pinterest is zeker een lichtpunt
– Het moment dat je het cijfer binnen krijgt van een belangrijk proefwerk en het een dikke voldoende is
– Hoeveel je kan genieten van een paar nieuwe oorbellen die je in de sale hebt gekocht.
– Als je een boek leest en daar dan hetzelfde probleem ontdekt waar jij al langer mee loopt, een soort erkenning
– Vrolijk worden van Disney films kijken en merken hoe relaxt het was toen je jonger was 😉
– Iets organiseren waardoor je in de stress raakt, maar het na afloop goed is gegaan en je trots op jezelf kan zijn
– Na een lange week met een vriendin naar de stad gaan en gezellige dingen doen

Nu ik zo terug kijk was Februari helemaal geen slechte maand! Veel leuke dingen en mooie momenten.
Hoe was jullie maand?

Een gedachte over “Lichtpuntjes Februari

Geef een reactie

