Mijn bloggersboekje

Wat is nou weer een bloggersboekje?! Was de eerste vraag die bij mij opkwam toen ik dit op een ander blog zag. En om te voorkomen dat het ook jullie eerste vraag wordt zal ik het even uitleggen ;). Een bloggers boekje is een soort vriendenboekje waar je in verteld wie je bent. Sommige vragen kwam je ook tegen in mijn favoriete van het moment artikel maar er zijn ook allemaal leuke nieuwe weetje over mij



Naam: Jennifer (Naomi de Smidt)
Leeftijd: 13 jaar
Geboortedatum: 22 augustus 2000
Lengte: 1.69 (ik weet het niet precies, dit is mijn lengte van twee maand geleden)
Klas: H2D
Hobby’s: Bloggen ,of course, reizen, lezen en creatieve dingen zoals schilderen (wat een verassing ;))
Favoriete schoolvak: Frans en Handvaardigheid
Favoriete schrijver: oeh *hersenkraken* mijn favoriete schijfster op dit moment is Kerstin Gier
Favoriete TV-programma: CSI of is dit ook een serie?
Favoriete Serie: Castle, mijn favoriete serie of all times!
Favoriete Film: Belle en het Beest maar dan wel de”oude” Disney versie.
Favoriet eten: Appelroom rollen deze zijn tienduizend keer beter dan gewone appelflappen! Maar als we het dan hebben over een echte maaltijd ga ik voor Pasta pennen, en dan de hele basic met kip, tomaat, paperika en rucolasla.
Ik ben goed in: Ik vind het altijd vreselijk om te zeggen waar ik goed in ben, maar als ik naar de reactie van andere ga luisteren zeggen ze vaak dat ik goed ben in ”tips geven” luisteren naar iemands probleem en dan een goede raad geven. En ik ben ook goed in Frans 😉
Ik heb een hekel aan: Mensen die vloeken en mensen die zorgen dat ander zich niet prettig voelen en hierdoor niet zichzelf durven te zijn.
Mijn droombaan: Deze vraag wordt ook op school steeds vaker gesteld en dan is mijn antwoord steeds hetzelfde, Ik weet het niet! Ik vind het wel leuk om iets te doen met schrijven of creativiteit, dus misschien hebben jullie nog een goed/leuk idee!
Wat je graag zou willen: Dat ik met zekerheid dingen zou kunnen zeggen en niet teveel twijfelen, ook zou ik graag willen dat mensen gelukkiger zijn met de dingen die ze hebben en niet altijd meer en duurder.
Favoriete blog: Lisanneleeft.nl , en blog waar ik veel inspiratie vandaan haal niet alleen voor mijn blog maar ik voor het dagelijks leven.
Favoriete blogonderwerp: De persoonlijke dingen en mijn lichtpuntjes artikel aan het einde van elke maand.
Wat je graag zou willen bereiken met je blog: Ik denk dat veel bloggers meteen opschrijven meer bezoekers, maar ik heb liever een paar vaste bezoekers die ook echt iets hebben aan wat ik schrijf. Natuurlijk is het leuk om een groot aantal bezoekers te hebben, maar dit is niet waarvoor ik mijn blog gestart ben!
Bloggersdroom: Misschien is dit een beetje tegenstrijdig bij wat ik net heb geschreven, maar ik zou graag willen dat mijn blog groter wordt. Dat ik later grotere bloggers kan ontmoeten en misschien wel ergens heen kan reizen en daar nog meer inspiratie op kan doen en dat weer met jullie delen.
Wat is je grootste bloggerstip: Blijf jezelf! Dit is denk ik een van de grootste sleutels tot succes. Laat je niet meevoeren in de bloggerswereld maar sta dichtbij jezelf en houd dit zo!

Dat waren alle vragen en is mij deel van het bloggerboekje. Als je ook een blog hebt vind ik het leuk als je deze tag ook overneemt,en laat dan even een link achter bij de reactie. Ik vind het leuk om jullie blogs ook te lezen!
Q: Wat zijn jullie antwoorden op deze tag?
foto1

Een gedachte over “Mijn bloggersboekje

Geef een reactie

