My playlist

Muziek, het is niet een groot deel uit mijn leven maar ik vind het wel heerlijk om er naar te luisteren! Vooral tijdens huiswerk maken of bloggen is een muziekje op de achtergrond er leuk. Iedereen heeft zijn eigen style en favoriete, en in dit artikel vertel ik mijn playlist die ik op mijn mobiel bijna dagelijks draai. Er zitten natuurlijk bekende liedjes bij maar ook een aantal niet zo bekende.


My playlist:

Let it go – Demi Lovato
Gold – Britt Nicole
Royals – Lorde
Overcomer – Mandisa
Treasure – Bruno Mars
Burn – Goulding
Stand – Britt Nicole
All of me – John Legend
Une belle histoire – Michel Fugain
Mirrors – Justin Timberlake
On top of the world – Imagine dragons
With you – Matt Simons
Ho Hey – the Lumineers
Read all about – Emeli sandé
Happy – Pharrell williams

Ik weet dat dit een beetje een kort blogje word, maar wat kan ik nog meer vertellen over mijn playlist?
Ik hoop dat jullie een paar leuke nieuwe favoriete nummers hebben gevonden, en vertel in de reactie jouw playlist.

Geef een reactie

