Disney Tag

 

Ik ben afgelopen weekend een Disneyfilm marathon begonnen, en heb er al wel zes bekeken…. Maar toen ik de Disney tag voorbij zag komen op andere blogs ben ik meteen begonnen met typen. Waan je met deze leuke vragen over prinsen en prinsessen in de wereld van Disney!

Wat is jou favoriete Disneyfilm?
Mhhh…. Ik ben nu echt fan van Frozen, maar mijn echte favoriet is Brave. Brave kwam in 2011 uit en is een van de nieuwere films. Toen ik deze films in de bioscoop ging kijken was ik er meteen helemaal weg van. Het Ierse accent vind ik erg leuk en het verhaal ook Persoonlijk ben ik ook meer fan van de nieuwere Disney films, deze hebben niet meer het echte tekenfilm effect en dit kijkt toch iets prettiger.

Welke prins wil jij zijn?
Over deze vraag had ik nog nooit nagedacht. Ik denk dat ik voor Aladdin ga. Hij is wat gewoner dan de andere prinsen, en hij doet er alles voor zijn geliefde Yasmine. En ik vind zijn aapje Abu erg schattig!

Welke prinses wil jij zijn?
Ik vind Rapunzel erg leuk, ze is lekker vrolijk en houd van schilderen..maar of ik 17 jaar opgesloten in een toren wil zitten? Nou nee. Ik vind Tiana die helemaal voor haar droom gaat een erg mooi voorbeeld dus ik kies dan toch voor haar.

Op welk karakter lijk jij het meest?
Ik heb ooit een test gedaan en op welke prinses ik het meest lijk en daar kwam Belle uit. Ik denk dat dit ook wel klopt, erg houden van je familie en zelf helemaal in een boek opgenomen worden.

Wat is jou favoriete Disney liedje?

Ik vind alle liesjes uit Frozen erg mooi en mijn echte favoriet is Let it go. Op mijn mobiel staat de hele playlist van deze film en ik kan dan ook al aardig wat liedjes meezingen. De Engelse versie van de liedjes van ik mooier omdat dit de originele taal is.

Wat is jou favoriete Disneypark?
Ik ben nog nooit naar een Disneypark geweest, oke dat is niet waar ik was nog geen jaar oud toen mijn ouders mij meenamen naar een Disneypark in Amerika,Florida, maar daar weet ik niks meer van. Zelf wil ik graag nog een keer naar Disneyland en Disneyworld en de tijd komt er vast nog wel een keer voor.

Welke van de originele figuren is jou favoriet?
Minnie! Het meest schattige muisje op de wereld met haar grote rode strik en haar stippen jurkje.

Als jullie dit ook een leuke tag vinden neem hem gerust over, dan ga ik verder met mijn disney marathon. Nog aanraders dit ik meteen moet kijken?

Geef een reactie

