favorieten van dit moment #2

Mijn eerste favorieten van het moment is denk ik al bijna een half jaar geleden, dus het wordt wel eens tijd voor een nieuwe en andere editie. In dit favoriete artikel vertel ik ook bijvoorbeeld mijn favoriete boek, app ,serie/films en eten. En misschien zijn ze allemaal wel wat voorspelbaar als je mijn blog al langer volgt maar het is ook leuk om al deze dingen eens op een rijtje te zien

Babylips, eigenlijk hoef ik over deze lipbalsems niet veel te vertellen. Ze zijn gewoon geweldig! Ik heb er nu 3 en ze gaan er veel te snel doorheen, je raakt een beetje verslaafd aan dit product. Je wilt steeds de leuke verpakking in je handen houden ;).

Action notitie boekjes, Een tijdje geleden schreef ik een artikel over stationery, en nog steeds ben ik groot fan van alles wat met papier te maken heeft. De collectie stationery van de action groeit ook steeds verder uit en dat is mooi meegenomen want het is spotgoedkoop!

Essence 11 sea my eyes! Ik weet niet waarom essence dit palette uit hun assortiment hebben gehaald! Ik heb het palette net voor de sale gekocht en vind het prachtig. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en de keuze van de kleuren vind ik ook erg goed. Dus als je dit palette nog kan scoren, zeker doen.

favoriet boek:  Style van Lauren Conrad, Ik ben een groot fan van Lauren. Haar style is geweldig en haar manier van schrijven is ook erg leuk. Dus een 2 in 1 situatie! In dit artikel vertel ik meer over Lauren en waarom ik zo’n grote fan ben.
favoriete app: Pinterest
favoriete website: movie4k.to
favoriete film: Frozen, voor iedereen die het zich afvraagt ja ik ben echt een Disney meisje. Altijd al geweest en nu nog steeds. En toen Frozen in de bios kwam moest en zou ik er een gaan! Nu heb ik de film ook online gevonden op movie4k.to
favoriete serie: Castle
favoriete liedje: Stand van Britt Nicole
favoriete eten/drinken: mmmhhhh….. *hersenskraken* …wraps! Ik ben al heel lang fan van buitenlandse keukens. Het enige eten dat ik ga missen van Nederland zijn de stroopwafels, pannekoeken en oliebollen ;), als ik dan moet kiezen voor een ”snack” dan kies ik voor alle soorten chocolade met karamel.

Ik hoop dat jullie deze manier van een favorieten artikel leuk vinden, het is anders maar ik vind het zelf leuker. Wat zijn jullie favorieten van dit moment?
foto1

Geef een reactie

