Hoe maak ik de winter leuk?

Bleh winter! Een heel seizoen zonder zon en het wordt dus weer dagen binnen zitten. Natuurlijk zijn er ook leuk momenten in de winter, maar over het algemeen is het somber en saai. Dus voor iedereen die ook een echt zomer mens is een artikel met allemaal tips om je winter toch ”leuk” te maken ;).

Eén van de beste tijdverdrijf is knutselen en fröbelen. Je bent snel een hele middag zoet met leuke nieuwe DIY projectjes uitproberen voor bijvoorbeeld je kamer. En voor dat je begint kan je ook gerust nog een uurtje op pinterest rondstruinen voor leuke en originele ideetjes, en dan is je dag alweer voorbij :).
Leuke links:

Ook met een leuke film ben je wel even zoet, maar geen flauw idee wat je wilt kijken of geen zin om geld te gaan besteden aan films kijk dan even op Movie4k.to. Op deze website staan super veel films en series (ik wil bijna zeggen alle films en series) en voor iedereen wat wils. De meeste films zijn alleen in het Engels of Duits maar dat vind ik niet erg. Mijn favorieten films/series zijn Frozen, Mission impossible en Castle.

Even echt nergens zin in hebt en het weer echt zat bent, vind ik lezen heerlijk. Even in een andere wereld komen (waar het wel mooi weer is) en je fantasie los laten. Vooral in de winter en de vakanties verslind ik boeken net zo snel als chocolade. En soms ben ik een hele dag bezig met een boek.

Bakken is misschien niet iets dat je snel verwacht, maar moet ook zeker niet vergeten worden. En dan niet van dat saaie avondeten waar nooit iemand zin in heeft, maar lekkere en slechte zoeten taarten of cakejes.
Vooral van snelle en simpele recepten ben ik fan!
Nou met deze tips moeten we de winter wel door kunnen komen toch? Natuurlijk ook een goede tip is bloggen maak een blog aan en begin te schrijven over alles wat in je hoofd zit, bijvoorbeeld dat je de winter de meest vreselijke seizoen van het jaar vind :)!
Geef een reactie

