Lichtpuntjes januari

Het is alweer de laatste dag van januari, de eerste maand van het jaar is weer voorbij (en de zomer komt ook steeds dichterbij :)) Dat betekend dat het ook weer tijd is voor mijn lichtpuntjes artikel. Ik leg nog even in het kort uit wat het inhoud. Eind september ben ik begonnen met deze ´´serie`. Ik heb artikel online gezet over lichtpuntjes maar wat zijn dit? Ik heb verschillende blogger op hun blog lichtpuntjes zien schrijven, dit zijn momenten of dingen die jou blij maken. In dit artikel komen allemaal dingen te staan die mijn dag weer goed maken, het zijn meestal kleine dingen die mij blij maken. Maar dat maakt natuurlijk niet uit!


Mijn lichtpuntjes:
– Nieuw jaar nieuwe kansen, en als ik zo doorga gaat mijn doel om naar het Atheneum te gaan waarschijnlijk   lukken
– Mijn blog is de afgelopen maand(en) niet normaal vaak bezocht! Bedankt iedereen.
– Het bloggen gaat steeds sneller en makkelijker, toch eens serieus gaan denken over 3 artikelen per week   online te zetten
– Het moment dat het cijfer van een belangrijke toets binnen is en je een vette voldoende hebt.
– s’ Avonds na een drukke dag met een dik boek op de bank ploffen en je helemaal laten meenemen
– Als je iets dat je al lang kwijt bent weer terug vindt en helemaal happy wordt ;).
– Het is mij eindelijk gelukt om deze hele maand mijn planningen af te krijgen, voor mijn blog en school.
– Een nieuw budget oogschaduw palette ontdekken en er helemaal verliefd op worden.
– Naar de Action gaan en met allemaal leuke dingetjes thuis komen die bij elkaar maar € 4,- kosten
– Gezellig met je vriendinnen naar de Bioscoop gaan en er een relaxte avond van gaat maken
– Thuis komen van een lange schooldag en zien dat je een leuke reactie van een volger hebt gekregen.
– Aan het einde van een artikel komen en trots zijn op wat je hebt geschreven.

Ik vind dat januari een hele geslaagde maand is geweest, met meet lichtpuntjes dan normaal. Elke maand zo of komen er ook nog tegenvallers?

Q: Wat zijn jullie lichtpuntjes?
Geef een reactie

