12 mooie quotes ”voor elke maand 1”

Quotes vind ik altijd erg mooi om te lezen, en sommige geven je ook echt nieuwe ”energie” om iets te doen.
Als je het woord quote intikt krijg je er genoeg te zien. In dit artikel laat ik mijn 12 favoriete quotes zien (voor elke maand één). Ook vertel ik wat je met de quotes kan doen, om ze elke dag te zien. Onder elke foto/quote staat de bron waar ik hem gevonden heb zodat jullie ook verder kunnen zoeken.

Januari:

Bron

Februari:
♡
Bron

Maart:
Bron

April:
Bron

Mei:
Bron

Juni:
Bron

Juli:
Bron

Augustus:
Bron

September:
Bron

Oktober:
Bron

November:
Bron

December:
quote
Bron

De quotes zijn wel heel mooi maar na ze één keer gezien te hebben ben je ze alweer vergeten. Wat kan je er mee doen om ze elke dag te zien? 
Ik hang er een paar in mijn kluisje, maar omdat niet iedereen nog naar school gaat die deze blog leest zal ik ook nog een paar andere mogelijkheden vertellen
Maak er een boekje van:
Print alle quotes uit en plak ze op karton (het is leuk als je karton met een kleurtje kiest). Maak met een perforator 2 gaatje in de kaartjes en haal er een lintje door heen. Ook kan je ze aan elkaar nieten, maar met lint vind ik het zelf leuker.

Lijst de quotes in:
Koop goedkope fotolijstje bij bijvoorbeeld ikea of action, en stop de quotes daar in. Vooral de vrolijk gekleurde quotes zijn erg leuk om te gebruiken. Je kan ook een fotocollage kopen waar meerder foto’s in kunnen, en deze op een kale muur ophangen.
Plak de quotes in je agenda/planner:
De beste manier om er elke dag naar te kijken is de quotes in je agenda plakken. Elke keer als je er doorheen bladert zie je de quotes weer voorbij komen. Je kan ze ook overschrijven met leuke gekleurde pennen.
Zelf ben ik meteen aan de slag gegaan met de quotes, wat zijn jullie favoriete en welke manier gebruik je om ze elke dag te zien?
Geef een reactie

