Producten die je nu (niet) moet hebben!

Nieuw jaar nieuwe kansen. Is het je vorig jaar niet gelukt om nieuwe fijne (beauty) producten te vinden, vanaf nu heb je weer een heel jaar te gaan. Om jullie alvast een setje in de goede richting te geven, mijn favorieten producten die je zeker een moet uitproberen, en een paar producten die ik zonde vind om te kopen.

Aanraders:

Babylips, over deze lipbalsems kan ik een heel artikel schrijven. Wat zijn deze fijn! Ik ben Hydrate en cherry me, en ik ben echt fan. Nu snap ik ook waarom ze zo gehypt zijn bij de Amerikaanse beauty blogger.  Ze zijn misschien iets duurder dan een gewone lippen balsem maar het geld dubbel en dwars waard.

Essence all about matt! ik had al heel veel positieve verhalen of deze matterende poeder gehoord en gelezen, en toen ik hem zelf ging proberen was ik meteen om. Ik gebruik de poeder nu al een tijdje bijna elke dag en hij is echt fijn. Lekker budgetproof en je doet er erg lang mee.

De kruidvat kwasten, Ook een belangrijk ”onderdeel” bij make-up, goede/fijne kwasten. En als deze dan ook nog een beetje betaalbaar zijn sla je twee vliegen in één klap :). Zelf gebruik ik de essence en kruidvat kwasten. Vooral de poeder en blush kwast(en) van kruidvat zijn erg prettig.

Essence parfum, Goedkoop en lekker. Misschien wel een beetje ”jonge” geuren, maar ik vind ze erg lekker. Ik denk dat er 6 verschillende geuren zijn, de ene echt zomers en de ander voor tijdens een party. Als je van sterke geuren houd zal je jouw favoriet niet vinden tussen deze parfums want ze zijn allemaal fris of zoet.

Afraders:

Essence apple pie, Ik vind het wel een leuk idee een lipglossje met lekkere smaken, maar de apple pie vind ik echt niet lekker! De kleur is best mooi maar als je met een vieze smaak of geur op je lippen rond loopt haak ik af.

Hema Cream eyeshadow, Dit kleur van dit potloodje is echt prachtig maar als je hem moet gaan slijpen verniel je je potlood. Ook is de oogschaduw te creamy zodat de punt snel afbreekt. Als iemand een beter variant weet van deze potloodjes wil ik het graag weten.

Dr. Van der hoog maskers, Over het algemeen ben ik erg enthousiast over de producten van Dr. van der hoog. Maar deze 2 maskers vind ik niet erg prettig, de framboos variant irriteert mijn huid (maar heeft wel een super lekker geur) en als ik de groene opdoe gaat mijn gezicht hevig branden. Ik heb een gevoelige huid en misschien werken deze maskers beter op een ander type huid.

Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben. Laat het even weten wat jullie af en aanraders zijn, en of jullie ook dezelfde mening delen.

Geef een reactie

