Happy birthday to my blog!

Je leest het inderdaad goed, ik heb iets te vieren. Jenblogt bestaat 1 jaar! 1 jaar alweer, ik kan me nog goed herinneren dat ik net begonnen was en meteen hoopte op veel bezoekers en reactie. Dat viel nog erg tegen!
Ook ben ik er rond de zomer even uit geweest, omdat school soms echt even voor gaat.
Maar sinds eind Oktober blog ik standaard elke dinsdag en vrijdag, en dit lukt erg goed! Waarschijnlijk word het komend jaar 3 dag in de week een blog online maar dit moet ik nog even bekijken. Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn blog en het tips geven, ga vooral door! Ik wil een win actie doen, maar weet niet precies met welke spullen/producten wat vinden jullie leuk?

bron foto

Een gedachte over “Happy birthday to my blog!

Geef een reactie

