Essence LE Love letters

Straks is het weer Valentijnsdag, sturen jullie elkaar dan een liefdesbrief…. of toch een sms´je? Essence laat je alvast in de goede stemming komen met hun nieuwe limited edition Love letters. Ik heb al lang geen LE van essence op mijn blog voorbij laten komen, maar over deze producten ben ik wel enthousiast.
Deze limited edtion is in Nederland verkrijgbaar van  februari t/m maart 2014 in België al eerder van januari t/m februari. 

Eyeshadow palette € 3,89

Ever thine, ever mine, ever ours

Duo eye pencils € 1,59
Inkheart & Grey-headed lovebird

Jumbo sheer sticks € 2,59

Rosy in love & Dear peach

Highlighter powder € 3,39

Love poem

Nail polish € 1,89

Rosy in love & I got a crush on blue!

Grey-headed lovebird & Dear peach!

Inkheart

Stampy set € 2,99

I’m on cloud nine

Powder papers € 2, 39

Dairy € 3, 59

Super schattig toch? Ik ben zelf weg van deze LE, dat is ook de reden dat ik deze met jullie moest delen. Zelf ben ik erg benieuwd naar het palette, de jumbo sheer sticks en de powder papers zijn altijd erg handig om bij je te hebben. Ik denk dat er voor iedereen wel wat wils bij zit.
Naar welke producten zijn jullie nieuwschierig?

Foto’s en info komen van beautyscene.nl

Geef een reactie

