Doelen die ik dit jaar wil bereiken

Een nieuw jaar nieuwe kansen. Het klinkt heel cliché, maar her is natuurlijk wel zo. Je kan weer nieuwe doelen stellen en kijken of je ze haalt. In dit artikel vertel ik jullie mijn doelen voor het komende jaar. Over het jaar verspreid komen er een soort update artikelen waarin ik vertel of er doelen al behaalt zijn of hoe ver ik er mee ben.

– Van Havo naar Atheneum
Ik zit nu in het 2de jaar van Havo en zat vorig jaar in een Havo/Vwo klas. Het is mijn toen net niet gelukt om naar Vwo te gaan, ik had 1 punt te weinig, maar nu ga ik er weer voor. Het is met veel dingen zo dat ik net de weinig punten heb, en naar Vwo is zeker een doel die ik graag wil berijken.

– Mijn blog nog groter maken
Mijn blog groter maken, eigenlijk gebeurt dit al vanzelf. Hoe meer ik blog hoe meer mensen mijn blog bezoeken dus hoe groter het wordt. Maar ik ben van plan om dit jaar een domeinnaam te kopen, en dit is een goede stap in de richting die ik wil. Ook ga ik misschien een eigen lay-out laten maken. Mijn blog word dus professioneler!

– Meer DIY projecten gaan doen en hier ook de tijd voornemen
DIY projecten vind ik altijd erg leuk om te doen, en eigenlijk doe ik ze te weinig. Hoe meer je zelf maakt hoe meer geld je bespaard. Nog een pluspunt dus. Jullie zullen dit jaar meer DIY dingen zien op mijn blog.

– Leuk & Lowbudget
Dit doel past ook een beetje bij de vorige. Minder kopen, genieten van wat je hebt en voor je iets koopt bedenken of je het echt nodig hebt en of je zoiets niet al thuis hebt liggen. Dit scheelt je geld en je huis en hoofd blijft “leger”.

Ik ga dus nog verschillende update artikelen schrijven en vertellen hoe het met deze doelen gaat.
Wat zijn jullie doelen voor dit jaar?

Geef een reactie

