Lichtpuntjes December

December is al weer bijna voorbij, en het nieuwe jaar staat voor de deur. Dat betekend dat het ook weer tijd is voor mijn lichtpuntjes artikel. Ik leg nog even in het kort uit wat het inhoud. Eind september ben ik begonnen met deze ´´serie`. Ik heb artikel online gezet over lichtpuntjes maar wat zijn dit? Ik heb verschillende blogger op hun blog lichtpuntjes zien schrijven, dit zijn momenten of dingen die jou blij maken. In dit artikel komen allemaal dingen te staan die mijn dag weer goed maken, het zijn meestal kleine dingen die mij blij maken. Maar dat maakt natuurlijk niet uit!

Mijn lichtpuntjes zijn:

– Het is vakantie!
– Ik heb het eerste deel van het schooljaar met goede cijfers kunnen afsluiten.
– Het is het seizoen dat je je een beetje meer kunt optutten.
– Mijn blog krijgt steeds meer volgers en lezers.
– Ik heb op het laatste moment nog een feestjurk weten te bemachtigen.
– Ik ben erg blij dat iemand babylips heeft uitgevonden
– Er zijn altijd mensen om je heen die om je geven, jammer genoeg kom je hier vaak achter als er iets is gebeurt.
– Het eindelijk mooi weer is na 5 dagen regen, ik hoop dat dit ook nog even blijft!
– Ik heb de feestdagen gezellig doorgebracht met familie.
– Ik ben blij dat mijn winterlicious artikelen/serie een succes was.
– In het nieuwe jaar kan ik weer beginnen met allemaal nieuwe doelen (hier later nog een artikel over)

Dit zijn mijn lichtpuntjes van December, wat zijn die van jullie?
Geef een reactie

