Winterlicious: Kerst nailarts

Bij een comfy kerstoutfit horen ook leuke nagels. In dit artikel laat ik 4 leuke en simpele voorbeelden zien die ook al ben je niet zo goed in nail arts je gewoon kunt maken. Je kan er natuurlijk voor kiezen om simpel alleen een kleur lak te gebruiken, maar dit maakt je outfit toch veel leuker?

Natuurlijk kan de kerstman niet ontbreken. Ik heb er voor gekozen om alleen de muts op mijn nagels te zetten. Om een mooie rechte lijn te krijgen heb ik (foto 1) met plakband een V gemaakt op mijn nagels. Als je dit er als het goed opgedroogd afhaalt heb je een perfecte mutsvorm. Met een dottingtool heb ik het ”bont” onderaan de muts en het bolletje gemaakt. In plaats van een dottingtool kan je een kopspeld gebruiken.
Ik moet eerlijk zeggen dat dit mijn favoriet is, en ik denk ook de makkelijkste. Om te beginnen lak je je nagel(s) wit. Je nagels laat je even drogen en daarna ga je met dottingtool en strippers aan de slag. Je hebt een dottingtool met een groot rondje (een beetje tegenstrijdig) en een kleiner rondje hiermee maak je de mond en ogen. En voor de neus heb ik een oranje stripper van de Action gebruikt. 

Ook is geen kerst compleet zonder een kerstboom. Dus waarom ook niet op je nagels? Je begint het zelfde als bij de kerstmuts, een V maken met plakband op je nagels. Als dit opgedroogd is haal je het tape er af en heb je een prachtige maar erg kale kerstboom. Daarom heb ik met een zilveren stripper (ook van de action) slingers in de boom gemaakt en met rode nagellak kerstballen.

Ook deze nail art vind ik super leuk! Deze is wel iets lastiger maar nog steeds goed te doen. Zet met een bruine kleur een half rondje op je nagel en maak er met een satéprikker 2 oortjes aan. Laat dit even drogen. Zet dan met een dottingtool en zwarte nagellak een cirkel voor het oog en met een rode lak een half rondje onderaan de nagel voor de neus. Als de zwarte stip een beetje droog is zet je er een kleinere witte stip in. En natuurlijk niet te vergeten het gewei. 
Ik vind vooral de sneeuwman erg leuk en ga deze ook op mijn nagels dragen met kerst. Als je ook éen van deze nailarts gat proberen maak er dan een foto van en zet deze op twitter of instagram met #winterlicious
Q: Wat is jullie favoriet?
Geef een reactie

