Winterlicious: Mijn "kerstkamer"

In de artikel laat ik jullie mijn kamer in kerstzweer zien, ook zullen er allemaal kleine diy’s in zitten om je kamer om te toveren tot een waar kerst paradijs. Mijn kamer is met kerst altijd leuk aangekleed en geeft een gezellig en warm zweer af. Ook al heeft mij kamer allemaal koele tinten (blauw, grijs en zilver).

Misschien herkent iemand deze nog wel? In mijn fall DIY artikel had ik dit hart omgetoverd tot een waar bos, en nu is het een soort kerstboom geworden.
Alles wat je hier voor nodig hebt is: een rieten hart, lint en kleine kerstballetjes. Het is super simpel en geeft een leuk effect.

Al kan je dit natuurlijk niet echt een DIY noemen toch verdiend deze super leuke candy cane een plaatsje in mijn artikel. Hij komt trouwens bij de boet vandaan. Ik had deze in de uitverkoop gekocht (al in september *bloosbloos*) en hij was maar 3 euro! En de leuke sneeuwpop ernaast heb een keer gekregen met  kerst.

Om nog even in de raamzweer te blijven een grote foto van mijn raam. Ik heb er ook nog sneeuwvlokken gehangen die vooral als de zon schijnt erg mooi zijn door alle glitters. Die je ook op mijn vloer ziet liggen eh…

Ook deze is niet nieuw. In een vorig artikel heb ik al vertelt hoe ik deze ”aftelkalender” heb gemaakt en ja je ziet het goed nog maar acht dagen tot kerst. Wat vliegt de tijd!

De alternatieve kerstboom. Dit is een sieradenhanger waar ik kerstlichtje op batterijen omheen heb gewikkeld en kerstballen in heb gehangen. Erg gezellig en het neemt iet veel ruimten in. 

Dit is wel mijn favoriete plek om in de winter te zijn. Op mijn bed met een warme kop thee en… chocolade. Door het bruine plaid krijgt mijn kamer wat meer warmte en het is ook erg handig als het buiten koud is. Ook ben ik helemaal verliefd op de teddybeer!
Q: Hoe ziet jullie kamer er uit met kerst?

Geef een reactie

