Winterlicious tag

Door de naam van mijn kerst serie kon het natuurlijk niet uitblijven dat ik de Winterlicious tag niet doe! Dus bij deze. De tag gaat over welke producten je het liefste gebruikt in de winter en ook een paar vragen over kerst. Het is oorspronkelijk een Engelse Tag dus de vragen zijn misschien een beetje anders. 

1) Favoriete winter nagellak?
Oehh.. lastige vraag maar na even nadenken en door mijn stash rommelen heb ik gekozen voor de Miss Sporty 510 ( ik denk dat dat het nummer is). Dit lakje is een kobalt blauw kleur met een hele fijne shimmer er in. Ik ben helemaal fan van de lak!

2) Favoriete lipproduct in de winter?
Daar ben ik kort en krachtig in de Babylips. Ik heb cherry me nu 2 weken en ben fan! Ze zien er niet alleen leuk uit maar verzorgen je lippen erg goed,  2 in 1 dus. 

3) Meest gedragen kledingstuk in de winter?
Sweaters, het maakt niet uit in welke kleur en hoe lang ze zijn ik draag ze allemaal! Mijn favoriete is een cranberry kleurig sweater van C&A.


4) Meeste gedragen accessoires?
Sjaals ook hier maakt het niet uit in welke kleur. Het liefste met een vrolijke print zodat je basic outfit meteen een update krijgt, en het ziet er lekker vrolijk uit in deze grauwe dagen.

5) Favoriete winterse geur of kaars?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een geurkaarsen persoon ben, maar de parfum die ik het lekkerst vind is Pink Coral van Estée Lauder. Het is misschien wel een iets zomerse geur, maar ik vind hem ook nu erg lekker.

6) Favoriete drinken in de winter?
Thee, ik drink eigenlijk altijd thee. Mijn favoriete smaak is Winterglow en Herfststorm

7) Favoriete Kerstfilm?
Dat zijn alle Disney kerstfilms, ik ben een echte disney fan en de kerstfilms zijn altijd erg leuk. Ik ga ook zeker na frozen.

8) Favoriet kerstliedje /album
Mhhh… Ik heb echt geen flauw idee. Ik luister alles door elkaar, en heb niet echt een bepaalde favoriet.

9) Favoriete kerst snoep/eten
Zuurstokken of Candy Cane, ik eet deze dingen de hele winter door en ben er een beetje verslaafd aan (oeps).

10) Favoriete kerst decoratie dit jaar?
Mijn aftelkalender die ik heb gemaakt. Hij is erg leuk en staat ook gezellig in de vensterbank. Ook vind ik onze kerstboom erg mooi geworden.

11) Wat wil je graag voor kerst?
Hier heb ik nog niet echt over nagedacht, we hebben net sinterklaas gehad. Maar iets dat ik nog graag wil is een goede krul of stijltang.

12) Wat zijn je plannen met kerst dit jaar?
Wij gaan dit jaar naar mijn Opa en Oma in Zeeland, Het wordt vast erg gezellig! We blijven hier ook allebei de kerstdagen.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, en als je ook een blog hebt neem hem dan over. En zet een linkje van je blogt bij de reacties. Ik vind het erg leuk om ze te lezen!

Geef een reactie

