Lichtpuntjes November

Eind september heb ik een artikel online gezet over lichtpuntjes en waarom ik die schrijf, maar ik vertel hier nog even in het kort wat ik in dat artikel heb geschreven.

Ik heb verschillende blogger op hun blog lichtpuntjes zien schrijven, dit zijn momenten of dingen die jou blij maken. In dit artikel komen allemaal dingen te staan die mijn dag weer goed maken, het zijn meestal kleine dingen die mij blij maken. Maar dat maakt natuurlijk niet uit!

– De 2de Belle lag op de deurmat
– Ik ging met school naar Aken om een kerstmarkt te bezoeken  (foto verslag komt nog)
– Mijn cijfers die steeds beter beginnen te worden (zonder al teveel inspanning ; ))
– Alle kerstspulletjes die al in de winkels liggen
– Alle leuke spulletjes die ik heb gekocht als sinterklaasinkopen en die ik morgen eindelijk kan geven
– De middagen als je je huiswerk al af hebt en lekker op bed een boek zit te lezen met een warm kop thee
– Al het lekker snoepgoed van sinterklaas die ik natuurlijk niet kan laten liggen tot 5 december
– Dat de zon schijnt tijdens dat ik dit artikel schrijf na 3 dagen met alleen maar regen
– Al mijn lieve vriendinnen waarmee ik gisteren al sinterklaas heb gevierd
– Een nieuwe blog en YouTuber die ik ontdekt heb en allemaal leuke DIY’s maakt Link
– Er komen allemaal leuke kerst/winter artikelen deze maand (en ik zit vol inspiratie)

Dit zijn mijn Lichtpuntjes van November, het artikelen is misschien een beetje laat maar beter te laat dan nooit toch?

Q: Wat zijn jullie lichtpuntjes?

Bron Foto’s 

Geef een reactie

