Winterlicious

Yeh het is 1 December, en dat betekend Winterlicious maand! De naam Winterlicious komt van een tag die Bethany mota (macbarbie07) bedacht heeft, en ik vond de naam zo leuk dat ik deze heb overgenomen. In de hele maand December (en misschien nog langer) komt er elke week minstens 1 artikel online met kerst/winter DIY’s. Bijvoorbeeld om je kamer kerst proef te maken. Ik ben eind september begonnen met een reeks Fall/herfst artikelen en zoiets wil ik ook gaan doen vanaf 1 December. Natuurlijk komen er ook andere artikelen online maar het zal allemaal wel in de kerst/winter zweer zijn.


Ik hoop dat jullie veel plezier hebben tijdens het lezen, en hebben jullie nog dingen waarover je een blog wilt of heb je leuk ideeën laat ze dan even achter in de reacties.

Geef een reactie

