Mijn favorieten onderwerpen op pinterest


Pinterest, iets wat veel mensen wel kennen, en iets dat één mijn favorieten tijds verdrijf is. Vooral nu ik de app op mijn mobiel heb staan is het heel verleidelijk om steeds weer te gaan kijken of ik nieuwe pins heb. Iets verslavend? Ja dat zeker! In dit artikel laat ik jullie mijn favorieten onderwerpen zien. Als je mijn blog al wat langer volgt zijn de onderwerpen wel wat voorspelbaar, maar het s ook een goede manier om mij nog wat beter te leren kennen.

 Lauren Conrad:
Ik heb in mijn vorige artikel al verteld dat ik zeker fan ben van Lauren Conrad, en van haar foto´s veel inspiratie haal. Pinterest is natuurlijk de ideale plaats om mooi foto´s op te zoeken. En dit doe ik dan ook veel. Vooral van de collectie die Lauren ontworpen heeft krijg je veel foto´s te zien.

– Kerst/Christmas
Nu we toch wat dichter naar de feestdagen komen,vind ik het ook erg leuk om kerst decoratie foto´s te zien (ik moet eerlijk toegeven dat ik ook midden in de zomer soms kerst foto´s kijk : )). Als ik naar deze foto´s kijk krijg ik meteen zin in kerstavond met al die gezellige lichtjes. Ik heb ook wat leuke DIY´s gezien die ik nog een keer met jullie ga delen.

– Fashion
Fashion is altijd eén van de eerste onderwerpen waar ik naar ga kijken als ik pinterest start. Ik haal veel inspiratie en outfits van deze foto´s en in mijn pin bord zitten ook al aardig wat fashion foto´s.

– Jewerly
Ook dit is samen met fashion iets dat ik snel aanklik, je ziet soms super mooie dingen en handige DIY’s. Houd ik van strikken? Nee joh ; )

– DIY/decoration
Zoals jullie misschien wel weten vind ik het super leuk om bij elk seizoen mijn kamer. Het zijn altijd de leuke kleine DIY’s die mijn kamer veranderen. (binnenkort komen er weer winter DIY’s) en veel inspiratie en ideetjes haal ik van pinterest.

Volg ook mijn borden op pinterest!
Q: Wat zijn jullie favorieten onderwerpen op pinterest?

Geef een reactie

