My inspiration #5

Veel mensen praten vaak over hun (style) idool, mensen waar zij hun inspiratie vandaag halen. En natuurlijk komt dan ook de vraag wie mijn idool is. Mijn idool? Ik heb eigenlijk nooit echt iemand gehad waar ik mijn inspiratie van haalde, tot een paar weken geleden. Ik wist al wel dat Lauren conrad bestond, maar had nooit echt naar haar kleding/make-up style gekeken. Toen ik haar boek Beauty tegen kwam, heb ik het meteen meegenomen en was helemaal bewondert door de prachtige foto’s (dit boek is ook echt een aanrader). Hierna ben ik op internet meer over Lauren gaan zoeken, en ik wist het meteen. Ik heb mijn Style icon gevonden!

Wie is Lauren Conrad:
Lauren is geboren en getogen in Laguna Beach, Californië. Lauren is typisch Californië meisje die houdt van kletsen mode, beauty, fitness, decor, en relatie advies met haar ondersteunende en trouwe lezers. Misschien ken jij haar van de TV- serie’s de hills of Laguna Beach, of  als auteur van de boeken La. Candy of the Fame game. Ze heeft al veel dingen gedaan, en zegt ook dat ze nu weet wat ze wel leuk vind en niet.
Haar carrière begon toen ze stage mocht lopen bij de Teen Vogue in 2007, en hierna kwam veel meer.
In 2009 komt haar eerste kledinglijn op de markt ook wordt haar eerste boek een feit.

Waarom is Lauren mijn Style icone:
Lauren heeft een hele vrouwelijke style en dat straalt ze ook uit. Dit zie je ook in haar kledinglijnen terug, het zijn veel jurkjes, lieve kleuren en kant. Met make-up is ze dan iets uitbundiger dan ik, het ziet er chique uit bij een jurk en stoer bij een skinny jeans.
Ze heeft een hele unieke look die je niet vaak terug ziet, dit is precies wat ik probeer te doen. Je eigen look creëren.

Inspiratie foto’s:

Lauren Conrad in a polka dot sweater {fall fashion}Lauren Conrad


Chic Peek: My New Holiday CollectionChic Peek: My New Holiday Collection
Wie is jullie style icone? En wat vinden jullie van Lauren Conrad?
Geef een reactie

