Update: weinig tijd, 2 artikelen

 Zoals je in de titel waarschijnlijk al gezien hebt wordt dit een update artikel. Ik heb afgelopen week geen blogjes online gezet, dit komt vooral omdat ik weinig tijd had. Soms is het best lastig om mijn blog te combineren met school/huiswerk. Daarom wil ik in plaats van 3 artikelen per week er standaard 2 artikelen online zetten.  Het zondag artikelen komt dus te ´´vervallen“ , en in plaats daarvan komen er nu dinsdag en vrijdag en artikel online. Ik denk wel dat jullie dit begrijpen, en “collega bloggers” hebben jullie misschien nog tips in het plannen van artikelen? 
En hebben jullie nog vragen of andere tips, dan kan je ze in de reactie achterlaten of stuur een mailtje naar jenblogt@gmail.com.

Geef een reactie

