lichtpuntjes Oktober

Eind september heb ik een artikel online gezet over lichtpuntjes en waarom ik die schrijf, maar ik vertel hier nog even in het kort wat ik in dat artikel heb geschreven. 
Ik heb verschillende blogger op hun blog lichtpuntjes zien schrijven, dit zijn momenten of dingen die jou blij maken. In dit artikel komen allemaal dingen te staan die mijn dag weer goed maken, het zijn meestal kleine dingen die mij blij maken.


Mijn lichtpuntjes:

– Het is echt herfst aan het worden
– Mijn nieuwe hobby Stationery
– Dat er op de weerkaarten bijna elke dag een zonnetje staat ; )
– Dat er ooit iemand op het idee is gekomen dat er uiltjes op de wereld moeten zijn
– Dat Essence super leuke lipglossjes heeft met lekkere smaken!
– Ik kan gewoon de Bibliotheek in lopen en een goed boek pakken om daarmee op de bank te ploffen.
– Er staan elke dag mensen voor je klaar die je helpen als je het nodig hebt.
– Milka heeft verzonnen om Oreo koekjes in een chocoladereep te stoppen *mjam*
– Op sommige dagen gewoon even de tijd te kunnen nemen voor jezelf en jezelf een keertje heerlijk te verwennen.
– Als je naar jezelf kijkt in de spiegel en bedenkt dat je echt mooi bent.
– Dat na de maand Oktober het november is en het dus al naar kerst en sinterklaas toe gaat (ik weet het ik loop een beetje voor op deze dingen) ; )

Dit zijn mijn lichtpuntjes van deze maand. Het zijn deze keer vooral de kleine dingen die ik als lichpuntjes beschouw. Laat je bij de reacties jou lichtpuntjes van Oktober achter?

Geef een reactie

