Mijn leven in foto #10

Dit word alweer mijn 10de leven in foto’s, ik moet nu alweer 2 cijfers gaan typen in mijn titel ; ). En nog beter nieuws: Ik heb ein..de…lijk Vakantie! Ben er ook wel aan toe, lange schooldagen en veel toetsen, maar dan is het nu toch zo ver.
Dit blogje staat een dagje later online (maandag) omdat ik afgelopen weekend weg was. Ik was op Jeugdweekend van mijn kerk en ze hadden daar Wifi. Maar dan is dit blogje nu toch online.

Goed begin van de week! Lekker eten bij Fermento in Alkmaar, als je hiet ooit komt neem dan de Appeltaart met noten want die is echt heeeeel lekker! Was ook gezellig en ben daarna nog even de stad in gegaan, want ja als je hier dan toch bent…

Ik ben helemaal fan van deze lipstick. Ik wilde een keer een knallend kleurtje op mijn lippen en heb toen deze lipstick bij de Big-Bazar gekocht. En hij is echt super goed! Ik vind het kleurtje dan iets te knallend om door de weeks te dragen maar als je hem deppend op je lippen aanbrengt krijg je een prachtig kleurtje. Dit is echt mijn herfst favoriet.
Een Selfie! Ik had op deze foto net mijn haar gekruld en wilde hier even een foto van maken. Dit is mijn eerste selfie in een blogje en ook de enige op mijn mobiel. Het word dus tijd dat ik er meer ga maken…
Ik had al in een eerder artikel over herfst DIY’s geschreven maar ik had zin om er nog meer te maken. Hier is dus het resultaat ik vind het erg leuk geworden!
Ahhh! Uiltjes, ik ben helemaal dol op uiltjes alles waar een uiltje in zit moet ik hebben. Dus toen ik door de Big-Bazar liep (ja daar heb je die winkel weer) en deze hangers zag moesten ze in mijn mandje komen, en voor 0,90 cent is dat al helemaal geen probleem.
In mijn vorige artikel vertelde ik over mijn nieuwe hobby Stationery (als je hier meer over wilt weten klik dan even op de link) en ik was in de Xenos aan het speuren naar allemaal leuke dingetje toen ik deze tegen kwam. Ik vind ze super leuk en notitie blokjes komen altijd wel een keer van pas. Van het rechter notitie blokje ben ik nog bezig een DIY van te maken, die verschijnt misschien later nog een keer op mijn blog.
Bij deze foto hoef je niet veel te zeggen, ik vind ze super. En nee het zijn niet mijn eigen nagels maar het is een foto van Instagram. Ik ga ze wel zeker een keertje namaken.
Een quote die bij de vakantie past (misschien wel een andere vakantie maar dat maakt niet uit toch…):
Vakantie is… Naar jezelf kijken tegen een andere achtergrond.
Q: Hoe is jullie week geweest en heb je nog vakantie?
Geef een reactie

