Mijn nieuwe "hobby":’Stationery

Jullie lezen het goed ik heb een nieuwe hobby, Stationery. Voor de mensen die nog niet weten wat dat is zal ik het in het kort uitleggen.

Wat is stationery?
Stationery heeft alles te maken met papier, van mappen tot notitieblokjes en van stempel tot washi/masking tape. Je hebt ook notitieblokjes van bijvoorbeeld 20 euro maar ook van 1,50. Ik vind het vooral leuk om op internet/webshop rond te speuren en voor weinig geld leuke dingetje te scoren.
Stationery is dus niet echt een hobby waar mee je echt iets doet maar het is gewoon erg leuk om allemaal kleine dingetje de verzamelen. Ik denk dat dit vooral leuk is als je het ook leuk vind om creatief bezig te zijn.
Bijvoorbeeld scrapbooken of journals schrijven.

Waarom past dit bij mij?
Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en dingen op te schrijven/tekenen (Bijv.  DIY Vakantie journal). Ik heb al een behoorlijke collectie aan kleine schattige ”prul” dingentje en vond stationery hier erg goed bijpassen.


Leuke webshops:
Love, Sam:

Toen ik op internet ging zoeken naar leuke webshop werd ik meteen enthousiast toen ik deze webshop zag. Echt iets voor mij met allemaal schattige en in vintage stijl opschrijf/notitie blokjes. Op de website zijn er 2 ”lijnen” eentje met allemaal kaarten en opschrijfblokje met kinderprenten (Lisa &Lilly) en degene die ik erg leuk vind Love, Sam.
Mijn favoriete voorwerp van de website

Studiostationery:

Ook van deze webshop was ik meteen fan! Hier vind je meer verschillende dingen, zoals stempels en stempel kussens, washi-tape en stickers. Wat ik op deze site erg leuk vind zijn de schattige en pastelkleurige opschrijfboekje en pennen.

Mini book girls
Mijn favoriete voorwerp uit de shop

Winkels:
Kleine winkeltje en ook marktjes zijn super leuk om rond te neuzen en allemaal unieke dingen tegen te komen die alleen jij dan hebt.
Maar als je zeker wilt weten dat er leuke spulletjes zijn, zijn winkels zoals Action, Wibra en Xenos ook zeker geschrikt!

Ik ben helemaal enthousiast door deze hobby en wil er ook meer blogje over gaan schrijven. Hebben jullie nog leuke tips, winkels/webshop?

Geef een reactie

