Fall: Autumn tag

Cytaty. - opowiadaniazsercemx3

In ”blog-land” gaat er de afgelopen weken de Autumn/fall tag rond. En omdat ik op mijn blog al begonnen ben met een ”Fall serie”, vond ik het wel leuk om deze ook te doen. Dus vandaag op mijn blog 10 Herfstachtige vragen:

1. Favorieten ding aan de herfst?
Ik denk toch wel dat de blaadjes van kleur veranderen en het gevoel dat bij de herfst hoort. Dat je gezellig met je vrienden en familie binnen zit met de kaarsjes aan. knus, gezellig, cozy!

Opisy. - opowiadaniazsercemx3

2. Favorieten drankje?

Daar kan ik kort en krachtig in zijn: Thee! Ik drink altijd thee en dan vooral de speciale thee die alleen rond deze tijd uitkomt zoals minty morroco, winter glow en caramelised pear.   


3. Favorieten geur (kaars)?
Ik heb niet echt éen specifieke geurkaars die ik lekker vind maar ik houd wel van vanille of cranberry geur.

4. Beste Lipstick?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet vaak lipstick gebruik en er ook bijna geen in mijn stash heb. Maar als ik er dan toch een moet kiezen neem ik de Tease lipstick in hot pink. Al vind ik dat dit kleurtje meer naar het paars toe neigt.

5. Go te moisturizer?
Oke ik ben nog maar (of al…) 13 en ik verzorg mijn huid nog niet uitgebreid. Ik gebruik dus nog geen moisturizer. En als ik jullie een goede dagcrème moet aanraden zeg ik de Lancaster Aquamilk, deze is wel iets duurder maar zeker het geld waard. 

6. Favorieten ooschaduwkleur?
Over deze vraag moest ik wel wat langer nadenken. De mensen die mij persoonlijk kennen weten dat ik nooit kan kiezen (nee dit is zeker niet overdreven *bloos*), maar ik ben er toch uitgekomen het is 51 absolutely nature van Essence het is een mooie bruine kleur en daardoor makkelijk elke dag te dragen.

7. Favorieten muziek?
Mijn favorieten liedje van dit moment is Wrecking Ball van Miley Cyrus.



8. Favorieten outfit?
Een comfy wol vest (only) met een bordaux rood rokje (h&m) en een legging

9. Herfstverwennerijtje
Gezellig shoppen met al mijn vriendinnen en nieuwe herfst items scoren, of juist het omgekeerde lekker lang in mijn bed blijven liggen met een goed dik boek.

Autumn Mists & Mellow Fruitfulness

10. Favorieten plek om te zijn?
Mijn bed, mijn bed staat vol met kussens en dan pak ik er een kop thee of warme chocolade melk bij en ga een film kijken op mijn laptop. 

Dit was de herfst tag! Als jullie hem ook leuk vinden neem hem over en laat een linkje achter bij de reactie, want ik vind het leuk om ook jullie blogposts te lezen.
Q: wat vind jij van de herfst?

————————————————————————————————————
Alle foto’s komen van weheartit
Geef een reactie

