Mijn leven in foto’s #9

En ook deze week vloog voorbij, de dagen worden korter en de kaarsjes mogen weer aan. Het begint nu echt officieel herfst te worden, en eigenlijk heb ik er best wel zin in.

De afgelopen week zijn er niet echt super leuke/interessante dingen gebeurd, en ik moet ook eerlijk bekennen dat ik als er dan iets gebeurd ik vergeet foto’s te maken *Bloos*.

 Ik kreeg van iemand een super leuke link toe gestuurd Huisvanbelle.nl, en ben er meteen op gaan rond neuzen. Toen ik er achter kwam dat zij ook een magazine gingen uitbrengen heb ik mij gelijk geabonneerd, en ong. 3 dagen later lag deze al op mijn deurmat. Ik ben fan! Belle is een christelijke tienerblad (maar ook leuk voor meiden die niet christenlijk zijn) met allemaal onderwerpen van nu. Om de maand komt hun blad uit, maar er komt wel elke dag een artikel (of 2,of 3…) online op de site.
Ik heb jullie al vaker verteld dat schilderen zeker eén van mijn grootste hobby is, en dit schilderijtje is geïnspireerd op de prachtige kleuren die de blaadje in de herfst krijgen. Het is heel simpel te maken en komende week komt er nog een artikel online hoe je dit moet maken.
En wat was het deze week toch weer mooi weer! Ik had mijn winterjas al uit de kast gepakt maar als het zo blijft kan ik die wel weer terug hangen. 
Ahhh! Wat zijn deze nagels leuk. Nee niet mijn eigen nagels dus maar ga deze nailart zeker snel uitproberen. Ik ben een echte minion freak, en toen ik deze nailart zag, moest deze een plaatjes op mijn blog verdienen.
De mensen die mijn blog al wat langer volgen weten ook dat ik verslaafd ben aan strikjes, en toen ik dit strikje zag liggen moest deze wel in mijn bezit komen. En wat ben ik er blij mee! 

En deze week is er niet echt een quote, maar een stukje tekst dat ik in de belle vond:
“Belle is tijd met jezelf door brengen omdat je zo gezellig bent”
Dit waren wat foto’s van mijn week, zo als ik al aan het begin zei niet heel bijzonder maar wel leuk om te delen.

Q: Wat heb jij gedaan deze week?
Geef een reactie

