Mijn lichtpuntjes

Toen ik op de website lisanneleeft.nl las dat zij heel de maand september elke dag een lichtpuntje in een artikel zou zetten was ik meteen enthousiast. Nu de maand september voorbij is vind ik het zelf ook leuk om mijn lichtpuntjes op een rijtje te zetten. In dit artikel komen dus alle dingen te staan die mijn dag(en) weer goed maken. Het hoeven geen hele grote dingen te zijn, soms zijn het juist de kleine dingen die mij blij
maken.

Mijn lichtpuntje van de afgelopen tijd:

– Dat ik geabonneerd ben op het christenlijke tienerblad Belle, en dat er binnen 3 dagen al eentje bij mij op de deurmat lag.
– Dat ik de afgelopen week allemaal goede cijfers haalden voor toetsen die ik dacht helemaal verpest te hebben.
– Dat de zon veel schrijnt waar ik helemaal vrolijk van werd.
– Dat als ik mijn agenda open ik allemaal Quote’s zie waar mijn zelfvertrouwen een oppeper van krijgt.
– Dat het herfst begint te worden en ik allemaal Fall artikelen kan schrijven.
– Dat ik een planning voor mijn blog heb gemaakt en dat het eindelijk lukt om de artikelen op tijd af te krijgen.
– Dat er steeds meer winkels zoals de Action komen en ik voor 5 euro allemaal leuke dingen kan kopen.
– Dat er Chocolade bestaat ; )

– Dat ik dit blogje kan schrijven en weer blij word van al mijn lichtpuntje van de afgelopen tijd.

Dit zijn mijn lichtpuntjes, ik wil elke maand een blogje gaans schrijven met de lichtpuntjes van die maand.
Q: Wat zijn jullie lichtpuntjes?
Een gedachte over “Mijn lichtpuntjes

Geef een reactie

