Mijn leven in foto #8

Er is alweer een week voorbij wat vliegt de tijd toch. Ook al bestond mijn week vooral uit leren en proefwerken (5 in één week!) heb ik toch ook wat leuke plaatje kunnen schieten. Met één groot verschil met de afgelopen weken, De Zon!
Het is weer herfst! dat betekend de bladeren verkleuren, kastanjes, eikeltjes, najaars zon en slecht weer ; ).
Al moet ik zeggen dat de afgelopen week erg mooie weer is geweest.
En toen zaten we opeens met school op het strand! Dat is nog eens een ander uitzicht dan een schoolbord en tafels ; ). En gelukkig hadden we prachtig weer, er zijn zelf sommige kinderen zijn gaan zwemmen (of in het water gevallen : )).

En natuurlijk moesten er ook zandsculpturen gemaakt worden, en dit is onze geworden. Is ie niet schattig? 
En afgelopen week hebben jullie ook mijn nagellak buit van het Kruidvat kunnen zien. En ja ik weet het jullie hebben gelijk het is wel wat voor in één keer. Maar ik had ze echt nodig ; )! 
De quote van deze week, en het kon niet anders dan dat het een Herfst quote is.

“Autum is a second spring when every leaf is a flower”

Q:Hoe was jullie week? 
Geef een reactie

