Shoplog nagellak festival

Zoals de meeste wel weten was is het bij het kruidvat 2 weken lang het nagellakfestival dat houd in dat alle nagelartikelen 1+1 gratis zijn. En ik als nagellak fan moest dus even gaan kijken (wat bij mij eigenlijk altijd kopen word). Ik heb vooral Essence gekocht maar ook nog 2 andere merken. Dus kijk verder als je wilt weten wat er allemaal in mijn winkelmandje verscheen. 

Op deze foto zie je alle lakken. Het zijn er 8 in totaal (Ik heb nog weten in te houden) en 6 ervan zijn van Essence. Ik wilde nog graag de Glow in the night topgoat kopen maar deze was overal uitverkocht.
Dit zijn de lakken die ik van essence heb gekocht: 156 Me & My lover,163 Hey, Nude Dit zijn allebei sparkle sand effect lakken en er staat over deze lakken al een review online. En de andere lakken zijn 149 hallo marshmallow! en 144 black is black (wat een originele naam zeg ; )). Ook heb ik 2 ander soort lakken gekocht de 24/7 nail base en XXL nail thickener. Ik ben over die laatste erg tevreden.
En dit zijn de andere 2 de Catrice ultimate naillacquer (of te wel nagellak : )) in 20 Meet me at coral Island. Ik heb deze gekocht omdat ik het een super mooi kleurtje vind. En van maybelline Colorshow lakken heb ik 754 Pow green en dit vind ik ook een prachtig en uniek kleurtje, en de houdbaarheid van deze lak vind ik super!
Dit waren alle lakken die in mijn mandje zijn verschenen en nu bij al mijn andere lakken staan. Hebben jullie ook nog geprofiteerd van de 1 + 1 gratis actie?
Geef een reactie

