Review Essence sparkle sand effect

Essence is nu met 3 nieuwe sand effect lakken gekomen (jehh! eindelijk een butgetvariant), ook zijn er andere vernieuwde lakken bij gekomen (hier lees je volgende week nog wat over). De verpakking is precies hetzelfde als de gewone lakken, het enige verschil is dat er een sticker op de dop zit. Ik moest toen ik in de kruidvat wel even zoeken.


In totaal heeft essence 3 verschillende lakken uitgebracht:

  • Me & my lover
  • Hey, nude!
  • Here’s my number (deze heb ik nog niet in mijn bezit)
My & My lover

Dit is my & my lover, het is een vurig rode kleur met een oranje ondertoon. In deze lak zitten gouden en rood/paarse shimmers. De lak dekt in 2 dunnen laagjes, ik heb alleen wat problemen bij het drogen het duurt erg lang. Hebben jullie dit ook en weet je of dit hoort bij sand lakken?
Hey, Nude!
Deze lak is denk ik mijn favorieten van de 2, het is een poeder/licht roze kleurtje en super geschrikt voor mensen die geen echte kleur op hun nagels willen ,maar wel mee willen doen met de trend. Er zitten grove en fijne zilveren glitter in en dit geeft deze lak net dat extraatje. Het geeft je nagels een frisse en verzorgde uitstraling, ik hou van deze lak! Het enige nadeel is dat de lak met 3 laagjes nog niet dekt, je ziet een beetje van het wit van je nagels er doorheen.
Conclusie:
Ik ben fan! Het zijn super mooie lakken voor een laag prijsje. Over het algemeen dekken ze goed en het geeft een echt sand effect(dat na een uurtje drogen nog beter word). Het enige nadeel is dat essence er maar drie kleuren heeft gemaakt, Essence maak er meer! Ik denk dat ook deze de schappen uitvliegen
Q: Wat vind jij van de Sparkle sand effect lakken?
Geef een reactie

