My inspiration #4

Ik heb al lang geen My inspiration gedaan, misschien omdat ik niet echt inspiratie had? Maar ik kwam afgelopen week op internet een mode schets van Inslee Haynes tegen en was meteen verkocht. Ik heb haar daarna gegoogled en kwam super veel van haar prints tegen op dat soort momenten beginnen mijn hand te kriebelen en ik ben meteen aan de slag gegaan! Ik vertel in dit artikel wat meer over Inslee en laat ook wat van haar prints zien en ook een paar van die van mij.

Wie is Inslee:

Een van mijn allereerste herinneringen is dat ik diep gefrustreerd was omdat ik een bruine viltstift moest gebruiken om de zeemeermin te tekenen … in tegenstelling tot de ideale paarse marker die ik niet had. Ik herinner me ook dat ik een luier droeg toen dit gebeurde. Dus je zou kunnen zeggen dat ik een artiest ben voor zo lang als ik me al kan herinneren.

Ik bracht mijn jeugd schetsen door. Tijdens de middelbare school studeerde ik mode-illustratie tijdens de zomervakantie op de School of the Art Institute van Chicago en de universiteit waar ik afstudeerde in Studio Kunst en Kunstgeschiedenis.

Ik richtte Inslee By Design tijdens mijn tweede jaar aan de Washington & Lee University op als een uitlaatklep voor mijn liefde voor illustratie. Ik maakte mijn schetsen op kaartontwerpen en vroeg mijn vriendinnnen te helpen dit nieuws te verspreiden. Diezelfde winter introduceerde ik mijn eerste jaarlijkse kalender … en de rest is geschiedenis!

Ik woon nu in New York, waar ik schilder, blog en proeven de stad de enorme selectie van croissants en patisserie waar ik enorm fan van ben.
Bron

Misschien snappen jullie nu dat meiden over de hele wereld zich geïnspireerd voelen door Inslee en ik dus ook.

Ik heb mijn favorieten prints opgezocht:

Mij is ook opgevallen dat Inslee vooral veel jurken maak, ik ben hier persoonlijk erg fan van!

Dit zijn schetsen van hoe zij zelf aan het werk is.
Parijs de inspiratie voor elke ontwerper!
Dan nu mijn ontwerpen ze zijn niet zo goed als die van haar maar ik ben er erg trots op! Omdat ik geen scanner heb zijn de foto’s niet super mooi maar de tekeningen staan er wel op.
Dit zijn 3 van mijn ontwerpen vooral de eerst vind ik erg mooi geworden, en dat is een hele handige manier om geen gezicht te schilderden wat erg lastig is.
Een vrolijk zomerse tekening
Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan parijs geworden, alles met dingen uit parijs wil ik hebben! Dus zo ook deze tekening
Geef een reactie

