Back to school: Shoplog

Dit is mijn 2e back to school artikel. hier in ga ik laten zien wat voor schoolspullen ik heb gekocht dit jaar. Ik hou het altijd basic zodat ik mijn spullen zelf op kan pimpen. Je kunt natuurlijk allemaal dure spullen gaan kopen maar je schoolspullen op pimpen vinden ik veel leuker. In dit artikel kun je zien hoe je schriften leuk kan op pimpen.

Dit zijn al mijn aankoopjes, zoals je ziet is het niet heel veel maar gewoon wat je elk jaar opnieuw moet kopen. Ik heb de schriften die ik heb op gepimpt er ook tussen gelegd.
 
Dit zijn mijn schriften voor dit school jaar. De schriften met roosjes komen bij het kruidvat vandaan en de my to you schriften bij de Euroland vandaan. Dit is de DIY van de andere schriften. De etiketten komen bij de prijzenmepper vandaan.
Dit zijn de spullen die ik ga gebruiken om mijn boeken te kaften. Het kaftpapier komt bij de Hema vandaan. Ik vind het kaftpapier van de Hema het aller fijnste, het blijft mooi en is goedkoop. Ik verstevig mijn boeken altijd met tape, en toen ik in de action liep zag ik super leuk tape met allemaal vrolijke printjes en kleurtjes! Daar heb ik er 2 van meegenomen. Ook zag ik daar nog elastisch kaftpapier erg handig en je kan het elk jaar weer opnieuw gebruiken.
Dit waren mijn schoolspulletjes, het meeste had ik nog van vorig jaar.
Q: wat voor schoolspullen heb jij gekocht? 
Geef een reactie

