Review: W7 Squeere Me Lipgloss

De laatste tijd ben ik steeds meer gaan uitproberen op het gebied van lipproducten. Ik wil wat meer kleur op mijn lippen brengen. Toen ik de Big Bazar (waar ik echt vaker moet komen) binnenstapte viel mijn oog meteen op deze schattige lipglossjes, en moest ik ze wel kopen!

Ik heb 3 van deze glossjes gekocht. Er zijn in totaal 6 kleuren nog 1 roze en 2 nude. Zo als ik al verteld heb vind ik de verpakking erg leuk en dit vind ik toch ook wel iets belangrijks. Ik heb liever een glossje met een leuke verpakking in mijn stage dan een saaie, en laat deze verpakking nou precies iets voor mij zijn!
Toen ik de doppen van de tubetjes afdraaide ontdekte ik nog een verassing, er zitten speciale kwastjes op het tubetje zodat je het makkelijk aan kan brengen. Ik vind dit erg handig want bij mij komt er altijd te veel uit het tubetje en nu komt er precies genoeg uit.
Dit zijn de swatshes
Dit zijn mijn lippen zonder product.
Dit is So pretty het is een milky roze kleurtje, het geeft je lippen een gezonde uitstraling. De swatsh op mijn hand had wel meer kleur, maar ik denk dat het ook aan eigen de kleur van je lippen licht.
Dit is Creme Anglais en is zoalsde naam al zegt een creme kleur. Deze gloss geeft bijna geen kleur maar is ook niet transparant. Ik vind het een leuk kleurtje maar niet echt bijzonder.
Dit is Very cute het is een mooi barbie roze kleurtje met een gouden glitter (al zie je dit niet goed op de foto terug). Ik vind dit kleurtje vooral mooi als je een rustige ooglook hebt en je je lippen wilt laten spreken.
Dit is mijn favoriet van de 3 lipgloss’jes
Ik ben erg tevreden over deze 3 lipgloss’jes ze zijn mooi van kleur, brengen ook makkelijk en plakken niet heel erg. Ze blijven niet erg lang zitten maar hé voor de prijs kan je dat ook niet echt verwachten.
Ik denk dat als ik de andere 3 ook mooi van kleur vind dat ik die ook ga halen.
Te koop bij Big bazar prijs € 0,99
Geef een reactie

