Mijn leven in foto #7

Dit is alweer mijn 7de mijn leven in foto’s, vorige week had ik geschreven dat we nog maar even moesten genieten van het prachtige weer, en dat klopt wel wat een hondenweer was het afgelopen week! En voor komende week voorspellen ze hier ook niet veel goed.

En bij de herfst horen lekkere comfy huissokken, ik bedacht mij net dat ik al een hele tijd geen sokken aan heb gehad (ik heb geen sneakers ofzo) en moest dit moment toch even vastleggen ; ).
En bij een nieuwe seizoen horen ook nieuwe decoraties (hier komt later nog een DIY van online), ik ben naar de Xenos gestapt in de hoop dat ze daar herfst decoratie hadden. En dit was zo. Ga daar zelf ook zeker eens kijken voor allemaal leuke dingen voor een laag prijsje.
En jammer genoeg hoort ook regen bij de herfst : (… maar het is nog geen herfst ik had toch gehoopt dat we wat langer van de zon mochten genieten!
Ik kwam deze tegen op youtube en was meteen verliefd. Hier boven staat de link naar het filmpje.
Voor alle Paris gekken onder ons ga deze nail art zeker proberen.
En dan de Quote van de week (met een eifeltoren :)):
Never stop dreaming!
Geef een reactie

