Mijn leven in foto #7

Het is weer zondag dus dat betekend dat ik weer een Mijn leven in foto’s online zet. Morgen begint er weer een nieuwe week, en wat boffen we toch met dit lekkere weertje (hier tenminste). Ik geniet er van, want voor je het weet is het al weer herfst.
Vandaag laat ik jullie een overzichtje zien van wat foto’s die ik deze week heb gemaakt.

Dit is mijn laatste bakje met deze heerlijke nootjes : ( over 2 jaar mag ik ze weer. Waarom? Kijk maar bij mijn volgende foto.

Ja je ziet het goed ik heb maandag mijn beugel gekregen. Het zijn gewone zilvere brackets. En of het pijn deed? Ik zal niet liegen, het deed vreselijk pijn maar naar 4 dagen word het al minder. En of ik er blij mee ben… Nou ik weer het nog niet.
Ik vind dit setje zo leuk. De neon roze armband komt van een marktje in Frankrijk, de blauwe van de Lucardi en de zilveren armbandje komen van het Kruidvat. 
En dan deze super leuke ketting (ook van de lucardi), ik was er meteen verliefd op. Een ”nerd” uil hoe leuk!
Ik draag hem vooral bij een simpel outfit dan heb je een echt eyecatcher.
En dan iets heel anders ik vond deze 2 dagcreme’s bij de prijzenmepper (een soort kruidvat dump), en alles was daar met 75% korting. Oke hou je even goed vast want deze creme’s waren maar 0,25 cent, kan je je dat voorstellen…. Ja het is echt waar.
En zoals altijd eindig ik met een Quote:
Believe you can, and you’re halfway there
Geef een reactie

