Review: essence quattro eyeshadow

Oogschaduw is iets wat ik zelden gebruik, misschien doe ik een beetje op als ik naar een feestje ga maar veel vaker ook niet. Ik probeer de laatste tijd steeds iets meer uit, en toen ik dit palette van essence zag kreeg ik er meteen zin om een look er mee te maken.

Dit is het palette het bestaat uit 4 kleurtjes ( quattro) het zijn 2 nude kleurtjes en 2 echte kleuren.
Ik vind de verpakking er best leuk uitzien maar wel ook vrij goedkoop, ook al is dit palette dat natuurlijk ook. Het palette’je kost €1,99.

De naam van deze quettro is12 purple day. De kleuren zien er mooi uit en ik was ook erg nieuwsgierig naar de pigmentatie, is deze quattro een top of een flop? Mijn eerste indruk over dit palette is dat het er wel goed uitziet en toen ik het ging swatshen raakte ik gelijkt enthousiast.
Dit zijn de swatshes, het zijn allemaal kleuren met een shimmer er in, en toen ik de swatshes van mijn arm ging halen bleven er allemaal glitters achter. Ik denk dat je hier van moet houd. De pigmentatie is redelijk goed vooral de paars en kaki-groen hebben veel pigmentatie.
Ik ben over het algemeen wel tevreden over dit palette’je de pigmentatie is redelijk en het trek niet in de lijntje, het enige nadeel vind ik wel dat hij erg kruimeltje en dit is best lastig tijdens het aanbrengen.
Het is zeker geen flop maar ook niet echt een super product.
Te koop bij Kruidvat en trekpleister prijs € 1,99
Geef een reactie

