Review: Essence XXXL shine lipgloss

Ik was opzoek naar een lipgloss die niet echt pigmentatie had maar wel een mooie glans of glitters,en toen stuiten ik op de Essence XXXL Shine lipgloss als in deze naam al niet genoeg glans/shine zit weet ik het ook niet meer ; ). Ze zagen er best goed uit en ik besloot er 2 mee te nemen.

 De 2 die ik heb zijn 23 Dazzle glow(de nude kleurige) en 04 rising star (de rozige). Het zijn super mooie kleuren en hebben een mooie glitter, in Dazzle glow zit een grovere paarsen glitter en dit vind ik echt mooi.
En Rising star heeft een roze gloed met heel veel fijne roze en zilvere glitters 
Dit zijn de swatshes. Ik kreeg ze niet goed op de foto, ik heb op allerlei plaatsen foto´s gemaakt en dit was de beste. Je ziet dat Rising star echt roze is met een gloed en Dazzle glow nude kleurig.
Toen ik de swatches van mijn hand gehaald had bleven de paarse glitters van Dazzle glow er gewoon opzitten, dit gaf een heel grappig effect.
Ik ben er best tevreden over, het zijn echt glossjes en ze hebben ook bijna geen kleur, maar wel een hele mooie glitter.
Te koop: Kruitvat 1,99

Geef een reactie

