Mijn leven in foto #6

Afgelopen week was een super leuke week, misschien dan wel de laatste week van mijn vakantie. Maar ik was afgelopen donderdag jarig! Weer een jaartje ouder,wat gaat het snel. Ik heb een super leuke dag gehad en met ook best veel cadeau’s. Ik wil iedereen die op mijn verjaardag is geweest bedanken. 


It’s mine birthday! Ik ben alweer 13 jaartje oud.
Dit zijn al mijn cadeau’s, het paste allemaal net op de foto! Ik ben er erg blij mee en nogmaals iedereen bedankt! En willen jullie ook een Birthday Haul artikel?
Volgens mij vind iedereen de kleur blauw bij mij passen ; ) Ik heb alleen blauwe nagellakjes gekregen en telkens als ik er weer één kreeg moest ik lachen. Nu heb ik wel genoeg voor een tijdjes
En toen was het alweer zaterdag en mocht mijn broer vliegen met stichting hoogvliegers, voor meer informatien over deze stichting kan je op dit linkje klikken. Maar kijken eens wat een super leuk vliegtuig ze daar hebben!
En hier staan ze allemaal weer met beide voeten op de grond.
Geef een reactie

