DIY met washi-tape mobielhoesje, cadeautjes, decoratie…

Washi of masking tape is een hele hype geworden en ik ben er ook helemaal verslaafd aan geraakt. Je kunt er super veel mee doen en je hebt washi tape in heel veel kleuren en printjes. Mijn washi tape komt bij de Wibra vandaan, maar je kunt het ook krijgen bij de Hema.
Zoals ik al zij kan je er super veel mee doen en in dit artikel laat ik een paar DIY’s zien met Washi tape.

Je kan super veel leuke kaarten maken met washi tape, deze 2 foto’s hierboven heb ik van het internet. Tik op google washi tape in en je krijgt heel veel leuke ideeën. 
Ook een erg leuk idee!
Super simpel en erg leuk!
En ik heb mijn mobielhoesje een vrolijke tint gegeven, het is heel makkelijk en goedkoop.
Je kan ook leuk cadeau´s inpakken met washitape
En natuurlijk kan je ook je boeken op vrolijken met dit tape
Tijdens het tikken van dit artikel heb ik al heel veel ideeën opgedaan voor leuke DIY’s met dit super leuke tape! Ik hoop jullie ook. 
Q: Hebben jullie nog leuke DIY’s?
Geef een reactie

