Liebster Award

Zo als jullie weten ben ik de afgelopen 3 weken op vakantie geweest naar Frankrijk en toen ik thuis kwam was er een leuk berichtje op mijn Blog geplaatst. Ik ben genomineerd voor de Liebster award. Toen ik dit zag had ik geen flauw idee wat het is dus heb ik het even opgezocht. Het is een soort bloggers kettingbrief, en het is bedoelt om kleinere bloggers of bloggers die jij leuk vindt bekender te maken. Normaal ben ik niet zo van de kettingbrieven maar deze vind ik super leuk bedacht!

Ik ben genomineerd door Elize van GirlOnTheWhiteBike
Er zitten natuurlijk ook regels aan verbonden. Je moet de 11 vragen beantwoorden van de blogger die jou heeft genomineerd. Je moet ook zelf 11 bloggers nomineren en die 11 vragen stellen.
Dit zijn de vragen die aan mij gesteld zijn:

O.P.I. of essie?
Ik heb van allebei deze merken nog geen nagellak dus ik kan hier niet echt mijn mening over geven, maar ik denk dat als ik 1 van deze een keer in een winkel mag uit kiezen dat ik voor Essie ga.


Wie was je eerste blogger die je ging volgen?
Oeh moeilijke vraag ik denk dat het Marielle van www.nailpolishheaven.nl is. Dat komt omdat ik toen ik jonger was vooral veel met mijn nagels deed en niet echt met make-up.


Zon of sneeuw?
Hier hoef ik niet lang over na te denken dat is zeker weten de Zon. Ik ben echt een zomer mens en als ik één seizoen zou moeten kiezen zou dat ook zeker de zomer zijn.


Wat is je all time favoriete film?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo’n TV mens ben en ik kijk ook niet veel films, maar een film die ik leuk vind is the sound of music.

Video of artikel?

Een artikel al van af kleins aan vind ik het leuk om te schrijven en te tekenen ik maakte altijd kleine boekjes met hele fantasie verhalen.


Mascara of eyeliner?

Ik gebruik eigenlijk altijd wel mascara. Ik heb dan mazzel dat ik van mijzelf al lange wippers heb maar toch geeft mascara dat extraatje


Waarom ben je begonnen met blogger?]
Zoals ik in de vraag video of artikel al had uitgelegd vind ik het erg leuk om te schrijven en iemand die ik ken was ook een blog begonnen. Toen ben ik even gaan rond kijken en leek dit mij erg leuk om zelf te doen.
Vest of trui?
Ik draag echt nooit truien nooit, nooit nooit! Ik vind het niet lekker zitten en voel me er een dik varken in. Geef mij maar een mooi vestje

Wat eet je bij het ontbijt?
Gewoon brood, en alleen in het weekend een smoothie of een donut ofzo.

Wat is een grote droom van jou?

Hotel of tent?

Ik kampeer bijna elk jaar met een tent, en ben ook net terug gekomen maar toch heb ik liever een Hotel een lekker groot bed voor jou alleen en s’ochtends ontbijten in het restaurant. 


Mijn vragen aan de 11 genomineerde:
– blauw of Roze?
– Waarom ben jij begonnen met bloggen?
– lipstick of lipgloss?
– Glitter of creme nagellak?
– Wat eet jij het liefste als diner?
– Computer of TV?
– Wie is jou grote voorbeeld?
– Ben jij een boekenwurm?
– Zee of meer?
– Oorbellen of ketting?
– Chanel of Dior?

Mijn 11 genomineerde:

Amke van behappyandsmile
Marielle van Nailpolishheaven
Kim van Beautybloggies
Lisanne van Lisanneleeft
Meike van budgetandbeauty
julie van Fashjulista
Bobbie van bobbielovesblogging
Jacintha van Jacintico
??? van bloggerlover
??? van xcharr

4 gedachtes over “Liebster Award

Geef een reactie

