DIY: Vakantie journal

Ik heb nu eindelijk vakantie het werd wel eens tijd ;), en in de vakantie heb ik vaak zin om creatieve dingen te doen. Zelf hou ik een dagboek bij maar ik vind het in de vakantie altijd leuk om net iets meer te doen,dus heb ik dit Vakantie journal bedacht. Goedkoop en leuk om zelf te maken!

Wat heb je nodig:
– Een schrift met harde kaft (Hema)
– scrapbook papier (Hobby winkels)
– Leuke plaatjes/ foto’s
– Washi- tape (Wibra)
– Lijm en schaar 
Wat moet je doen:
Je begint met het scrapbook papier op de kaft van het schrift te plakken, je kan verschillende patroontje gebruiken, maar ik heb er voor gekozen om maar 1 partoontje te gebruiken.

En het volgende gebeurt alleen mij, ik was zo leuk bezig dat ik helemaal vergeten ben om foto’s te nemen van de volgende stappen ”oeps”. Maar het volgende wat je moet doen is de plaatjes/foto’s op de kaft plakken en zo een beetje een scrapbook idee te maken.
Als laatste pimp je te kaft nog op met het washi-tape en ik heb er ook nog een label met het jaar en bestemming aan gehangen.

En dit is het eindresultaat! Zelf vind ik hem erg leuk geworden, en de binnenkant word natuurlijk nog leuker. Je kan er je hele eigen draai aan geven door bijvoorbeeld als je naar Italië gaat er allemaal typisch Italiaanse dingen op te plakken.
 Q: Wat doe jij om je vakantie herinneringen op te slaan?  
Een gedachte over “DIY: Vakantie journal

Geef een reactie

