Favorieten op dit moment #1

Ik doe eigenlijk nooit echt de favorieten van de maand, ik heb ook niet altijd echt favorieten. Dus leek het mij leuk om favorieten van dit moment te doen. Het zijn niet alleen maar beauty-producten maar ook boeken en andere spullen.

Het zijn best veel favorieten op dit moment, en ook veel verschillende dingen. Van sommige producten staat er al een review online en van sommige komen er nog.

Het eerste is een non-beauty product. Het masking tape van de Wibra. Ik ben echt verslaafd aan dit soort tape, alleen is het best wel duur bij bv. de Hema. Toen zag ik dit tape in de folder van de Wibra staan en ben er meteen heen gegaan. Het zijn 3 rollen voor 1 euro, en ze hebben allemaal een super vrolijk patroontje.
Dan mijn favorieten nagellakje van dit moment, de mabylline colorshow lak in de kleur bubblicious. Dit is mijn eerste colorshow lak en ik ben er helemaal fan van. De kleur is super mooi en blijft 3 dagen mooi op je nagels zitten. Dat is voor mij echt een wonder want zelf met een goeie top-goat blijft  de meeste nagellak maar 2 dagen op mijn nagels zitten. €3,99
Deze elastiekjes zijn echt super goed! Ze zijn van de stay in hair collectie van Zenner, in de collectie zijn allemaal haar met een anti-glip dus blijven ze langer in je haar zitten. Deze elastiekjes hebben een doorzichtige rubberachtige laag  en er zit geen metaal deeltje in. Het rubberachtige laagje slijt er wel uit maar deze elastiekjes blijven alsnog goed zitten. € 2,-
Toen ik een paar dagen geleden bij mooi parfumerie een beauty-workshop (komt nog een artikel over) ging doen kwam ik dit product tegen, de Lancaster Aquamilk creme. Hij is daar in de uitverkoop omdat de verpakking gaat veranderen. Dus heb ik hem maar meegenomen en ik ben er erg tevreden over. Het verzorgd je huid goed en voorkomt dat het droog wordt. Normaal €15,95 nu bij Mooi €7,95
En weer iets dat met tekenen te maken heeft (jullie snappen nu wel dat ik heeeel erg van teken houd 😉 
Dit is het boek Mode Illustreren van Maite Lafuente zij is teken docente en heeft over haar ”lessen” een boek geschreven.  Dit boek legt stap voor stap uit hoe je mode/kleding kan tekenen. Je begint bij een mensen en verschillende posities en dan komen de verschillende kledingstukken. Ik vind het een prettig boek om mee te werken en zeker een aanrader als je ook wilt beginnen met mode tekenen. Prijs ong. €25,-
Dan last but not least deze 2 lipglosses van Essence dit zijn de XXXL shine lipglosses en hebben ook zeker een super glans. Dit zijn 23 Dazzle glow(de nude kleurige) en 04 rising star (de rozige). Het zijn super mooie kleuren en hebben een mooie glitter, in Dazzle glow zit een grovere parsen glitter en dit vind ik echt mooi.
En Rising star heeft een roze gloed. Het enige mis punt vind ik de smaak en geur. € 2,-
Dit waren mijn favorieten van dit moment er zit geen parfum tussen maar die gebruik ik rond deze tijd ook niet echt vaak.
Q: Wat zijn jou favorieten van dit moment?
Geef een reactie

