My inspiration #3

Dit keer ga ik alle youtubers die mij inspireren opnoemen, en
hopelijk hebben jullie er ook wat aan! Ik heb echt een hele rij met beauty youtuber waar ik op
geabonneerd ben en lang ook niet alleen maar bekende mensen.

Laat ik eerst maar beginnen met een niet heel bekende maar super leuke youtuber:
Iris Rakaus het is een super vrolijke meid die allemaal video’s upload die met beauty & Fashion te maken hebben. Ze heeft al 1.700 abonnees en misschien worden het na dit artikel wel meer ; )

Een al iets bekendere youtuber is  Madam Lotte ook super leuk om naar te kijken en ook een beauty youtuber, zij heeft ook een blog en al 5.500 abonnees. Omdat het zo goed loopt met haar blog en youtube kanaal heeft ze een feest georganiseerd Blush It up. Dit feest was gisteren, jammer dat ik niet kon komen.

Zelf vind ik amerikaanse beauty youtbers altijd beter dan de nederlandse,dit komt ook doordat hun beter op de hoogte zijn van de nieuwste trends en make-up collecties.  Evelina Barry is een daar één van en een super leuke en vrolijke vrouw. Ze maakt veel DIY met de trends die er op dat moment zijn. Ook al is mijn engels niet zo heel goed begrijp ik haar filmpje wel altijd. Ze heeft ook een eigen blog en een eigen sieraden lijn. 
Ook een Amerikaanse youtuber (ze komt officieel niet uit amerika, maar daar hoor je meer over in haar drqaw my life) is Dulce Candy. Zij maakt ook veel filmpje over beauty maar ook fashion zoals lookbooks etc. Zij maakt super mooie looks en is vrolijk. Als mensen echt vrolijk zijn in hun filmpjes dan vind ik ze al meteen leuker om naar te kijken.
Er zijn natuurlijk nog veel meer youtuber waar van ik het leuk vind om naar hun filmpje te kijken, maar dit zijn toch wel mijn inspiratie bronnen.
Q:  Welke youtuber vind jij leuk om naar te kijken?

Geef een reactie

