Review: Nivea Lip Butter

De Nivea Lip Butter is er al wel wat langer maar ik had deze nog nooit uit geprobeerd, en ik moet zeggen dat ik er erg enthousiast over ben!
 
  

 
Nivea Lip Butter – wat is het?
 
De Nivea Lip Butter zit in een potje met 19ml en is 3,99, en zijn er in 3 verschillende smaken: de Original, vanila – macadamia en rasberry-rosé. Ik heb de original hier zit geen smaak of geur aan, maar dat vind ik persoonlijk ook het prettigst.
 
 
Nivea Lip Butter- de verpakking
De verpakking is erg simpel en lijk erg op de andere Nivea producten met zijn blauwe kleur. Ik vind smeerbare lippenbalms / butters wel het prettigste werken maar minder hygiënisch. In de winkel hangt hij bij de lippenbalsems, hij zit nog in een ander kartonnetje. 
Lip Butters
 
Mijn mening
 
Ik vind het echt een super product, het werkt bij mij beter dan een andere lippenbalsem of vaseline. Het smeert ook erg prettig uit en trekt snel in je lippen. En houd je lippen ook lang zacht. Ik heb van die ellende lippen die altijd droog blijven maar dit helpt echt!
 
 
Te koop bij een drogist bv. Kruidvat voor € 3,99
 
 
Geef een reactie

