Mijn leven in foto’s #4

En het is weer vrijdag dus dat betekend een Mijn leven in foto’s, dit is alweer de 4de. En natuurlijk eindig ik weer met een quote.
 

 
Daar is hij dan eindelijk de zon! We hebben er lang op moeten wachten maar nu ie er is blijft hij ook lang, dus dat is de hele dag lekker in de tuin zitten, en bruin worden!
 
Ik heb een nieuw favoriet lakje het is  er eentje van Mabylline Colorshow lakken Bubbilicious. Een mooi fuchsia roze kleurtje. Hij blijft 5 dagen lang mooi zitten en dat is voor mij echt een wonder. De meeste lakken blijven maar 2 dagen goed zitten. Ik ben er erg blij mee!
 
Ik ben helemaal uiltje verslaafd geworden en vind vooral de uiltjes kettingen erg leuk dus heb ik er zelf één gemaakt van klei en daarna geverfd. Zelf vind ik hem erg leuk geworden!
 
 
OP een markt bij ons in de buurt stond ook het kraampje van de Gim-mix, daar heb ik deze super leuke handtas gekocht. Eigenlijk is het een laptoptas, maar als handtas is hij ook erg leuk! Hij was 15 euro en misschien ook wel in de winkel zelf te koop.  
En ik sluit weer af met een quote: Jij bent mooi precies zoals jij bent. En veel mensen(en misschien wel iedereen) moet dit accepteren.
 
Hebben jullie nog iets leuks gedaan afgelopen week?
Geef een reactie

