Essence LE Me & My ice cream

De Limited Editions Essence zijn natuurlijk altijd goed nieuws als ze weer bekend zijn, en ik zal jullie zomerse dag dus nog iets leuker maken. De LE heet Me & My ice cream en komt LE komt in Augustus 2013 uit. In deze LE zijn staan pastel tinten centraal (en daar ben ik persoonlijk erg blij mee), en er zitten zeker leuke dingen in.
 
 

01 cone head, 02 icylicious and 03 always on my mint
01 ice bomb
 

Essence me & my ice cream  baked eyeshadow – €2,89Ice eyes! De langhoudende gebakken oogschaduw in de tinten karamel, abrikoos en mint zijn mooi voor een zomerse oogmake-upstijl met een subtiel glansje.

Essence me & my ice cream  cream blush – €2,89Cream dream! Deze blush met crème formule voelt als crème en poeder tegelijker. De abrikooskleur geeft een natuurlijke, frisse tint aan de wangen. Deze is in een kleur 01 ice bomb.

 
01 ice, ice baby, 02 icylicous en 03 ben & cherries
 
Essence me & my ice cream  lip balm – €1,99Let’s twist! Deze unieke lip balms zijn verkrijgbaar in drie verschillende kleur:  roze-mint, abrikoos-beige en lavendel-vanilla. Daarvan krijg je toch meteen zin in ijs?! Perfecte matches met een opvallende look! De lippen worden verwend met sheaboter en jojoba-olie en de aroma’s laten een heerlijke geur achter.
 

 
 

 
Essence me & my ice cream  shimmer pearls – €3,39Deze lijken toch net glanzende ijsbolletjes…  De zachtjes glanzende pareltjes in pastelcombinatie zijn perfect in lijn met de kleuren in deze trend edition. Voor een subtiele glans op je gezicht en voor het camoufleren van rode plekjes.

01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious.
 

Essence me & my ice cream  nail polish – €1,89
Aardbei, pistache, bosbes of abrikoos? De nagellakken in de prachtige pastelkleuren roze, mint, lavendel en abrikoos zorgen ervoor dat je meteen zin krijgt in ijs! Verkrijgbaar is 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious.

01 Rainbow sprinkels
Essence me & my ice cream  nail topping sticker – €1,99Regenboogspikkels, de spikkels die je ijsje afmaakt, dus ook je nagels. Deze, zelfklevende stickers creëren een uniek en verrassend 3D effect op jouw nagels. Deze spikkeltjeslook is de ultieme nagelstijl – en niet alleen voor ijs fans! 
 
01 i scream ice cream
 
Essence me & my ice cream  hand wipes – €1,39Smelt je ijsje? Om zeker te zijn dat je handen weer fris en schoon zijn na het genieten van een ijsje kun je deze hand doekje gebruiken! Ze hebben een heerlijke aardbeigeur. 
 
Het water loopt mij in de mond bij deze limited edition, en het liedje van de ijscoman zit nu ook in mijn hoofd 😉 
Geef een reactie

