Mijn leven in foto #3

De week na de vakantie is nu alweer voorbij nog 6 weken school en dan heb ik alweer Zomervakantie! Er zitten in deze leven in foto’s ook nog een paar foto’s van de vakantie.


Elke keer als ik naar de reclames van MacDonalds kijken zit ik me helemaal te verlekkeren, vooral bij de milkshakes. Nu is er de milkshake kokos en die moets ik natuurlijk uitproberen.
Hij was echt super lekker! Maar na één zo’n grote beker zit je echt wel vol. 
 
 
Ik heb al in meerdere posts verteld dat ik schilderen erg leuk vind om te doen, en toen we een geboortekaartje binnen kregen moest ik die wel naschilderen. Hier boven is het resultaat het baby’tje het Lily(een franse naam) en bij die naam moet ik ook meteen aan lieveheersbeestje denken.
 
Ik ben in de vakantie ook naar de Primark geweest, en die kan je natuurlijk net verlaten zonder pyjama! Ik heb voor deze gekozen “spread the Love” met allemaal aardbeien en jam.
 
 
Wie kent deze chocolade nou niet?
 
Ik vond weer een goede quote: Chocolate it’s something girls just need. En daar ben ik het helemaal mee eens.
 
 
 
Geef een reactie

