My inspiration #1

Ik begin maar met een soort mededeling:
Ik wil mijn blog wat meer persoonlijk maken, dus met meer vlogs, lifestyle en dingen over mijzelf. Natuurlijk komen er ook gewoon nog reviews van beauty producten op mijn blog.

Ik ga van af nu elke week een My inspiration online zetten. Hierin vertel ik waar ik mijn inspiratie vandaan heb. Dit kan van alles zijn, andere blogs, boeken, leuke make-up producten of vrolijke printjes.

Deze week is het een mengelmoes (wat een woord he) van van alles. Maar 1 ding staat centraal de kleur roze ; )
 
Ik ben zelf echt een boekenwurm en lees ook alles wat los en vast zit. Zelf ben ik fan van de fantasy boeken ( bv. de edelstenentrilogie, firelight) maar ook boeken met informatie over kleding, make-up, sieraden en interieur. Hierboven staan een paar voorbeelden Made by is een boek met allemaal DIY’s. In Mooi voor minder staan allemaal tips hoe je toch nieuwe dingen kunt hebben als je bijna blut bent. (en dat zijn we regelmatig toch ; ). En Mooi blond gaat over allemaal tips & tricks over make-up en beauty in Blond Amsterdam stijl.
Ik vind vooral Mooi Blond een super leuk boek. Zoals je op de foto al ziet heb ik dit boek in de bibliotheek gehaald. Het is in echt blond stijl en de kaft trekt meteen je aandacht. Er worden 10 spelregels uitgelegd en 1 ding staat centraal: hoe het natuurlijk mogelijk.
 

En dan komt het punt waar iedereen vrolijk van word de lente, bloemen en de zon! Ik schrijf het liefst als de zon schrijnt en ik lekker vrolijk ben, alles gaat dan véél makkelijker.
Geef een reactie

