Etos Pick & Refill

In de folder van de Etos las ik dat zij ook palletjes hadden om zelf te vullen dus dacht ik laat ik maar eens gaan kijken.
 
Toen ik ging kijken was het wel even zoeken waar dit palletje en vul oogschaduw lagen, maar ik heb ze wel gevonden :-).Toen ik aan het zoeken was kwam ik ook lipgloss tegen, pas wel op dat je de lipgloss niet voor oogschaduw aanziet want het staat er niet op!

Het palletje werkt met magneten, dit zorgt er voor dat je oogschaduw/ lipgloss niet meer uit het palette vallen. Je krijgt er ook een applicator bij, met een lippencil en een sponsapplicator. Het sponsapplicator is echt 3 keer niks hij gaat super snel kapot, maar dat ben ik van die dingen wel gewend.
Ik heb gekozen voor 2 kleuren oogschaduw, roze 202 en blauw 204. En 1 lipgloss bruin 001.
 
  
De pigmentatie was nou droog niet heel goed, maar toen ik de oogschaduws nat ging proberen kwam er een mooie kleur af. In het echt zijn deze kleuren nog iets feller er mooier. In de blauwe kleur zit nog een grove glitter, en in de roze een hele fijne glinster.
 
 Ik ben er erg tevreden over, en toen ik ging afrekenen bij de kassa ging er op de vul dingen nog eens 50% af!
 
Normaal vulling 1,01 euro nu met 50% doosje 1,54
Te koop bij Etos
 
Geef een reactie

